Integruotas mokymas skatina mokymosi motyvaciją
Integruotas mokymas skatina mokymosi motyvaciją, ugdo gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti. Baigiantis mokslo metams pravesta keletas atvirų integruotų pamokų.
Atviros integruotos anglų kalbos ir geografijos pamokos – viktorinos, skirtos Europos dienai, buvo tarsi pažintinės kelionės po įspūdingiausias Europos valstybes, ugdė ne kalbinius mokinių gebėjimus, bet ir suteikė žinių apie įvairių kraštų kultūrą, papročius, žmones (mokytojos Danguolė Gudienė, Jovita Radavičienė, Sabina Pranculienė).
Auklių ir floristų integruota pamoka, kurios metu abiejų grupių mokinės mokėsi komponuoti stalo puokštes, paskatino pravesti atvirą integruotą apeigų ir švenčių organizatorių bei floristų pamoką – praktinį darbą „Stalo puošyba floristinėmis kompozicijomis ir dekoratyviai sulankstytomis higieninėmis servetėlėmis“ (mokytojos Violeta Girdziušienė ir Rita Matulevičienė).
Šios pamokos, kuri vyko gegužės 18 d., tikslas – ugdyti mokinių kūrybiškumą, atliekant šventinio stalo puošybos užduotis. Dvi specialybės, du dalykų moduliai, dvi mokytojos ir gražus bendras darbas, kurio metu visi dalijosi gražiomis kūrybinėmis idėjomis, mokiniai mokė ir vertino vieni kitus, pristatė savo kūrybines floristines kompozicijas ir dekoratyvius servetėlių lankstinius, mokytojos konsultavo ir džiaugėsi gražiais mokinių darbais.
2012 m. gegužės 14 d. , 21 d. vykusios integruotos informacinių technologijų ir matematikos pamokos buvo skirtos praktinių įgūdžių įtvirtinimui, atskleidžiant tarpdalykinius glaudžius ryšius (mokytojos Laima Veličkienė, Jelena Borisenko, Daiva Motiejūnaitė). Pamokų metu mokiniai skaičiuoklės pagalba atliko matematinius statistinius skaičiavimus ir juos vizualizavo; gautus rezultatus patalpino centro virtualioje mokymo(si) aplinkoje (Moodle).