Centro kokybės politika
VIZIJA
Modernus aptarnavimo paslaugų technologinių kompetencijų suteikimo bei vertinimo centras.
MISIJA
Būti lyderiu Vilniaus regione ruošiant aukštos kvalifikacijos paslaugų sferos specialistus, suteikti jiems kokybišką įvairių lygių profesinį bei vidurinį išsilavinimą.
Puoselėti mokinių kūrybinius gebėjimus.
Ugdyti atsakingą, sąmoningą, pilietišką, iniciatyvią, verslią asmenybę.
MOTO
Žmogui, kuris žino, kur eiti, pasaulis duoda kelią.
PAGRINDINIAI KOKYBĖS POLITIKOS PRINCIPAI
- Dirbti vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais dokumentais ir Europos Sąjungos direktyvomis bei kitais norminiais aktais, susijusiais su įvairaus lygio profesiniu mokymu, paslaugų teikimu, aplinkosauga.
- Nuolat tobulinti veikiančią kokybės vadybos sistemą ir užtikrinti jos efektyvumą.
- Užtikrinti kokybišką įvairių lygių teorinį ir praktinį profesinį mokymą naudojant pažangias priemones ir technologijas.
- Užtikrinti naujų skaitmeninių priemonių diegimą, skatinti bendruomenės narius tobulinti skaitmenines kompetencijas ir įgūdžius.
- Plėtoti profesinio orientavimo sistemos veiksmingumą ir funkcionalumą.
- Propaguoti nacionalinį ir tarptautinį bendradarbiavimą.
- Sudaryti sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją.
- Pripažinti darbuotojų / mokinių nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti geresnių rezultatų.
- Puoselėti centro kultūrą, komandinį darbą.
- Užtikrinti darbuotojams / mokiniams saugią darbo ir mokymosi aplinką, kurti palankų psichosocialinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę, atitinkančią darbuotojų ir mokinių poreikius bei lūkesčius, užtikrinti ekstremalių situacijų valdymą, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.
- Plėtoti darbuotojų atsakomybę už savo ir komandos darbo rezultatus.