Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Slaugytojo padėjėjas

Mokymosi tikslas yra augimas, ir mūsų protas, ne taip kaip kūnas, gali augti kol tik gyvensime. (Amerikiečių filosofas Martimer J. Adler).
Noras padėti kitam, tai yra atsakymas, kodėl pasirinkau slaugytojo padėjėjo specialybę. Mokiausi TSL-1 grupėjė, tokio gero bendravimo tarp bendraklasių ir mokytojų kaip šitame centre nejutau niekur, mes buvome kaip šeima, tikra komanda. Buvo be galo įdomu mokintis, liūdna, kad dėl pandemijos turėjome atitolti nuo centro ir mokytis nuotoliniu būdu, bet tai nepakenkė mokslams. Mokytojai buvo būtent tie žmonės, kurie man leido pasiekti savo tikslų. Nuo pat pirmųjų mokslo dienų supratau, kad moko tikri savo srities profesionalai ir ką aš iš jų išmoksiu, tai bus pamatiniai dalykai, kuriais remsiuosi visą savo gyvenimą. Niekada nepamiršiu mokytojų žodžius, kuriuos dažnai kartodavo: “Prieš taikydamas slaugos procesą, paklauskite savęs - ar norėtumėt, kad ir jus taip slaugytų, kaip jus ruošiatės slaugyti pacientą.” Žinių, kurias gavau, pakako, todėl iš karto po mokslų įsidarbinau į Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė. Noriu padėkoti mokyklai už suteiktą galimybę sutikti nuostabius kolegas, kurie ir po mokslų liko draugais. Ačiū mokyklos administracijai, kuri prisideda prie mokyklos veiklos. Tikrai nesigailiu, kad pasirinkau šią specialybę. Linkiu kiekvienam, pasirinkusiam šios profesijos kelią, su džiaugsmu priimti visus laukiančius iššūkius ir nepamiršti to, kas svarbiausia. “Nesvarbu, kuo tu būsi, svarbiausia - kokiu būsi.”

Jolita Česiulytė

Baigei
10 klasių

Baigei
12 klasių

Baigei profesinę
ar aukštąją mokyklą

 Kredito kaina

Deja...
rinkis kitą mokymo programą

M44091301
1 metai
60 kreditų

T43091301
1 metai
50 kreditų

 

Susipažink su mokymo programa čia 

Gebėsi bendradarbiauti ir dirbti komandoje, atlikti pacientams asmens higienos procedūras, rūpintis pacientais,  bendrauti su jų artimaisiai, maitinti, tvarkyti ėminius, atlikti techninius darbus. Pagal slaugytojo nurodymus padeda gaivinti suaugusįjį ir vaiką, teikia pirmąją pagalbą ekstremalių organizmo būklių metu. Padeda pacientui praleisti laisvalaikį.

Baigus mokymo programą galėsi dirbti valstybinėse ir privačiose gydymo įstaigose, greitosios medicinos pagalbos stotyse ir skyriuose, ligoninių priėmimo skyriuose, policijos komisariato areštinėse, laisvės atėmimo vietų sveikatos priežiūros įstaigose, kariuomenėje ir kitose gelbėjimo tarnybose. 

 

Prašymą mokytis pateik internetu, apsilankęs dokumentų priėmimo sistemoje: http://profesinis.lamabpo.lt/

 

 

SKAIDRĖ VAIKŠNORIENĖ – edukologijos mokslų magistrė, sveikos gyvensenos pedagogė, Psichologijos Akademijos absolventė, bendrosios praktikos slaugytoja. Turinti virš 15 metų slaugytojos darbo patirties valstybinėse ir privačiose gydymo įstaigose. Sukaupusi ne vienerių metų pedagoginį stažą dirbant su slaugos studentais. Lektorė, baigiamųjų darbų vadovė ir recenzentė. Skaidrė dėsto įvadą į profesiją, pacientų sekretų ir išskyrų tvarkymą ir techninius darbus. Profesijos mokytoja nuolat tobulina savo kvalifikaciją, aktyvi konferencijų ir seminarų dalyvė, prisideda savo žiniomis ir slaugytojos patirtimi rengiant kvalifikacinių egzaminų klausimus, organizuoja bei vadovauja mokinių baigiamiesiems praktiniams egzaminams.

Mokytojo moto: „Ir lėčiausias atkakliai tikslo siekiantis žmogus eina greičiau už klydinėjantį be tikslo.“ (G.E.Lesingas)

JURGITA STANKŪNIENĖ - Slaugos ir reabilitacijos mokslų magistrė, turinti sveikos gyvensenos mokytojo kvalifikaciją. Esu bendrosios praktikos slaugytoja, turinti slaugytojo licenciją, patvirtinta pirma slaugytojo profesinė kategorija, lektorė, mokytoja, turinti ilgametę klinikinės bendrosios praktikos slaugytojo veiklos patirtį, dėstau būsimiems bendrosios praktikos slaugytojams, vedu slaugytojų kvalifikacijos kėlimo kursus. Bendrosios praktikos slaugytojo praktinė veikla - valstybinėse, privačiose gydymo įstaigose, vaikų stovyklose, jaunimo mokymo programos. Nuolat keliu kvalifikaciją slaugos, edukologijos, psichologijos srityse, domiuosi ir tobulinu dalykines, didaktines ir bendrąsias kompetencijas, gilinuosi šiuolaikinio slaugytojo vaidmenimis ir praktinėmis galimybėmis. Nuolat dalinuosi slaugytojo profesine gerąją patirtimi, skaitau pranešimus respublikinėse ir tarptautinėse konferencijose.

Gyvenimo moto: „Slauga mano gyvenimo dalis, pašaukimas. Man slauga – tai mokslas ir menas, tai širdies projektas, tai meilė ir žmogiškumas kito žmogaus atžvilgiu, tai dalinimąsis ką moki geriausiai“.

LINA MARCINKEVIČIENĖ - Slaugos magistre, turinčia pedagoginio darbo su suaugusiais dėstymo patirtį, kurią derina su operacinės slaugytojos praktine veikla. Ji yra Lietuvos operacinės slaugytojų draugijos pirmininkė ir turi patirties organizuojant tarptautines ir respublikines mokslines - praktines konferencijas slaugos specialistams. Lina dėsto slaugytojų padėjėjų profesijos dalykus. Mokytoja nuolat domisi naujovėmis, tobulina profesines kompetencijas ir dalijasi gerąja patirtimi: organizuoja konferencijas, skaito pranešimus, dalyvauja šalies ir tarptautinėse konferencijose, seminaruose.

Mokytojos moto: „Išsilavinęs žmogus yra tas, kuris žino, kaip sužinoti tai, ko jis dar nežino“. (George Simmel)

Pavadinimas

Kontaktai

Nacionalinis vėžio institutas 

www.nvi.lt 

 

Prašymą mokytis pateik internetu, apsilankęs dokumentų priėmimo sistemoje: http://profesinis.lamabpo.lt/

 

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema