Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras atrinktas dalyvauti Europos komisijos tyrime „Gerovė skaitmeniniame švietime“

Mūsų profesinio mokymo centras, drauge su kitomis mokyklomis buvo pakviestas dalyvauti moksliniame tyrime „Gerovė skaitmeniniame švietime“ („Well-being in Digital Education“) apie skaitmeninių technologijų poveikį mokyklos bendruomenės gerovei. Mokymo centras užpildė reikiamus klausimynus ir vienintelis iš Lietuvos profesinio mokymo įstaigų buvo atrinktas dalyvauti projekte. Tai didelė garbė ir kartu nauda įstaigos ateičiai.

Šis tyrimas yra įgyvendinamas Europos Komisijos Jungtinio tyrimų centro (JTC) ir Švietimo, jaunimo sporto ir kultūros Generalinio Direktorato (DG EAC) užsakymu. Projekto komanda atrinko po tris mokyklas Bulgarijoje, Graikijoje, Lietuvoje ir Suomijoje (iš viso 12 mokyklų), siekiant į tyrimą įtraukti mokyklas, vykdančias skirtingas švietimo programas, skirtingas savo socialine ir ekonomine padėtimi bei kitomis savybėmis. Tyrimas atliekamas atsižvelgiant į Europos Sąjungos Tarybos išvadas, kuriose rekomenduojama pateikti įrodymų apie mokyklos bendruomenės gerovę, susijusią su švietimo technologijų naudojimu.

Dalyvavimas šiame tyrime yra labai svarbus siekiant tolimesnės gerovės skaitmeniniame švietime vystymosi. Šiuo tyrimu siekiama ištirti, kaip skaitmeninio ugdymo kontekste naudojamos technologijos veikia mokyklos bendruomenės (mokinių, mokytojų, mokyklų vadovų, tėvų ir (arba) globėjų) gerovę (pvz. psichologinę, fizinę, socialinę).

Tyrimas vykdomas 2024 m. kovo-birželio mėn. švietimo įstaigų darbo metu. Šiuo laikotarpiu organizuojamos „fokus“ grupės, diskusijos, kūrybinės dirbtuvės, kitos veiklos. 

Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro mokytojai Marius, Tamara, Kristina, Dmitrijus, Artiomas, Beatričė, Vaida, Paulius ir Eglė bei mokiniai Rita, Emilija, Samanta, Silvija, Eglė, Rapolas, Laurynas, Ignas, Gabrielius jau sudalyvavo pirmame nuotoliniame seminare, kuriame diskutavo skaitmeninių technologijų, psichologinės, fizinės, socialinės, kognityvinės gerovės, saugumo temomis, aptarė skaitmeninių technologijų dizaino kontekstą.

Tyrimo kontekste numatytos įvairios veiklos vyks iki birželio mėnesio. Šioms veikloms pasibaigus atrinkti dalyviai gali būti pakviesti į internetinį seminarą (anglų kalba), skirtą tyrimo veiklos rezultatams patvirtinti.

Surinkti duomenys apie teigiamą ir neigiamą skaitmeninių technologijų poveikį gerovei prisidės prie šios temos žinių bazės Europos Sąjungos vystymo, suteiks įrodymų politikos rekomendacijoms ir mokyklų bendruomenėms.

  atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema      

Išsaugoti
Sausainiukų nustatymai
Naudojame slapukus siekdami užtikrinti, kad mūsų svetainėje gautumėte geriausią patirtį. Jei atsisakysite slapukų naudojimo, ši svetainė gali neveikti taip, kaip tikėtasi.
Sutinku
Nesutinku
Plačiau
Statistikos slapukai
Google Analytics
Sutinku
Nesutinku
Funkciniai slapukai
Cloudflare
Sutinku
Nesutinku
Adform
Sutinku
Nesutinku