Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro įstatai >>
Informacija ruošiama.
VILNIAUS PASLAUGŲ VERSLO PROFESINIO MOKYMO CENTRO DUOMENŲ APSAUGOS POLITIKA
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro asmens duomenų apsaugos politika
Politikos tikslas – Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro (asmens duomenų valdytojo) asmens duomenų apsaugos politika, parengta vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro mokinių bei darbuotojų asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis.
Šiuo reglamentu fiziniams asmenims užtikrinama teisė keisti, gauti ir pašalinti savo duomenis, o įstaigos įpareigojamos gauti aiškų asmens sutikimą ir įrodyti, kad toks sutikimas yra duotas, taip pat užtikrinti visų surinktų, tvarkomų ir saugomų duomenų apsaugą bei parengti dokumentus, aprašančius duomenų apsaugos priemones ir tvarką.
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro renkami duomenys ir jų naudojimas
Duomenys apie mokinius
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras renka ir gali naudoti mokinių asmens duomenis (t. y., vardus, pavardes, gimimo datas, nuotraukas, informaciją apie baigtą mokslą ir medicininius dokumentus ir kt.) tik vykdydamas teisės aktų, sutarčių reikalavimus arba gavęs mokinio ar jo tėvų pareigų turėtojų sutikimą. Šie duomenys renkami siekiant tinkamai organizuoti ugdymo ir su juo susijusius procesus, pavyzdžiui:
- siekiant organizuoti mokymo procesą ir skelbti mokinių rezultatus;
- bendrojo administravimo reikmėms (pvz., projektų valdymui, su darbu ar mokymu susijusiam informavimui, mokinių byloms);
- ugdymui ir skatinimui (pvz., už mokymąsi teikiamiems prizams, apdovanojimams, pažymėjimams, mokymosi pasiekimams, lankytoms mokykloms);
- mokinių priėmimui (pvz., naujai priimamiems mokiniams, duomenų pašalinimui / atšaukimui);
- bendravimui su mokinių tėvais ar vaiko tėvų pareigų turėtojais;
- popamokinei veiklai;
- sveikatos reikmėms (pvz., alergijos atveju);
- mokinių atvaizdų ir balsų įrašymui bei platinimui (pavardės, nuotraukos, filmuota medžiaga tik nekomercinėms reikmėms), įskaitant:
- naudojimui įstaigos viduje: mokymosi pažymėjimams, brošiūroms, plakatams, klasės nuotraukoms ir kt. produktams, metų albumams, tėvams ir mokyklos darbuotojams skirtiems naujienlaiškiams, pedagoginiams projektams, atvirukams, filmuotos medžiagos rodymui Mokyklos patalpose esančiuose televizoriuose;
- naudojimui už įstaigos ribų: mokyklos interneto svetainei ir socialinių tinklų paskyroms (Facebook), Mokyklos prisistatymo dokumentams, popamokinės veiklos veiklai.
Mokinių atvaizdų ir balsų įrašymas gali būti vykdomas įvairiomis mokyklos formomis – pamokose, popamokinėje veikloje, šventėse, konkursuose ir t.t.
Duomenys apie mokinių tėvus (vaiko tėvų pareigų turėtojus)
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras renka ir gali naudoti mokinių tėvų (vaiko tėvų pareigų turėtojų) asmens duomenis (t. y., vardus ir pavardes, el. pašto adresus, telefono numerius) šioms toliau išvardintoms reikmėms:
- bendravimui su tėvais arba vaiko tėvų pareigų turėtojais (per mokytojus, mokyklos vadovus arba administraciją);
- neatidėliotinoms sveikatos reikmėms (pvz., susisiekti su šeima įvykus nelaimingam atsitikimui ar kilus rimtam pavojui);
- mokinių kelionėms (pvz., organizavimui, transportui, sveikatos reikmėms, maitinimo reikmėms, užregistravimui);
- galimybei mokinių tėvų atstovams (Mokyklos tarybai) siųsti tėvams ar vaiko tėvų pareigų turėtojams laiškus pagal siuntimo sąrašus.
Duomenys apie darbuotojus
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras renka ir gali naudoti centro darbuotojų ir kandidatų į darbo vietą asmens duomenis (t. y., vardus ir pavardes, gimimo datas, el. pašto adresus, telefono numerius, banko duomenis, diplomus, darbo pažymėjimus, informaciją apie teistumą ir kt.). Šie duomenys renkami ir naudojami tinkamam darbo sutarčių sudarymui, vykdymui ir nutraukimui.
Sutikimas ir informavimas
Tėvų / vaiko tėvų pareigų turėtojų ir mokinių sutikimas
Prieš renkant ir / ar tvarkant duomenis, kurie renkami ne teisės aktų ar sutarčių nustatytais atvejais, turi būti gautas sutikimas. Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro mokinių duomenų apsaugos taisyklėse yra parengtos sutikimo formos.
Darbuotojų sutikimas
Prieš renkant ir / ar tvarkant duomenis, kurie renkami ne teisės aktų ar sutarčių nustatytais atvejais, turi būti gautas sutikimas. Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro darbuotojų duomenų apsaugos taisyklėse yra parengtos sutikimo formos ir konfidencialumo pasižadėjimas.
Tėvų / vaiko tėvų pareigų turėtojų ir mokinių bei darbuotojų informavimas apie nuotraukų, filmuotos medžiagos skelbimą viešojoje erdvėje
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro mokinių ir darbuotojų duomenų apsaugos taisyklėse yra nurodoma, jog duomenų subjektai yra informuojami pasirašytinai dėl atvaizdų, balso įrašymų bei platinimo.
Duomenų tvarkymas ir apsauga
Duomenų apsauga
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras įsipareigoja:
- įgyvendinti tinkamas asmens duomenų apsaugos priemones nuo netyčinio ar neteisėto duomenų sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, atskleidimo be leidimo ar susipažinimo su jais be leidimo, ypač kai tvarkant duomenis reikia juos perduoti tinklu ar saugoti tinkle,
- pranešti suinteresuotiems asmenims apie netyčinę ar neteisėtą prieigą prie jų duomenų, galinčią padaryti žalos ar nuostolių.
Teisė susipažinti su duomenimis, juos keisti, gauti ir ištrinti, teisė reikalauti ištaisyti ar pašalinti asmens duomenis
Tėvai ar vaiko tėvų pareigų turėtojai, darbuotojai turi teisę susipažinti su savo ar jų vaikų asmens duomenimis ir reikalauti šiuos duomenis pakeisti arba ištaisyti. Tėvai ar vaiko tėvų pareigų turėtojai, darbuotojai gali susipažinti su savo vaikų asmens duomenimis jų mokymosi centre metu, šioje politikoje ir Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro mokinių asmens duomenų tvarkymo taisyklių nustatyta tvarka.
Duomenų saugojimas ir ištrynimas
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras įsipareigoja dėti visas pastangas ir sunaikinti ar nuasmeninti dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų, kai:
- tikslui, kuriam buvo renkami asmens duomenys, jų saugoti nebereikia;
- duomenų nebereikia saugoti dėl teisinių ar tvarkymo priežasčių.
Išsamesnė informacija:
- žmogiškųjų išteklių rinkmenų saugojimo trukmė priklauso nuo jų tikslo, tačiau negali būti ilgesnė nei 5 metai nuo darbuotojo atleidimo, išskyrus kai ilgesnius terminus nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai, Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymas Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“;
- mokinių ir vaiko tėvų pareigų turėtojo, darbuotojo asmens duomenų saugojimo trukmė nustatyta Nacionalinių mokslo ir švietimo tarnybų bei įstaigų gautų ir surinktų archyvų rūšiavimo ir saugojimo instrukcijose.
Duomenų keitimasis su trečiaisiais asmenimis
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras gali perduoti asmens duomenis tretiesiems asmenims, paslaugų teikėjams arba atstovams ir duomenų talpinimo paslaugas teikiančioms bendrovėms ar informacinių technologijų paslaugų teikėjams. Asmens duomenys taip pat gali būti perduoti Lietuvos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, Vilniaus miesto savivaldybei ir kitoms Lietuvos Respublikos institucijoms.
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras šiais duomenimis dalijasi tik reikalingoms paslaugoms iš trečiųjų asmenų gauti ir tik nekomerciniais tikslais.
Siekdamas užtikrinti, kad tretieji asmenys naudos asmens duomenis tik paslaugai suteikti, Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras pasirašo su jais sutartį ir imasi reikalingų asmens duomenų apsaugos priemonių.
Bet kokiu atveju centras pasirūpina, kad bendrosiose paslaugos teikimo sąlygose būtų įtvirtintos šios nuostatos:
- Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras išlieka duomenų savininku;
- paslaugos teikėjui neleidžiama naudoti jam suteiktų duomenų kitiems nei sutartos paslaugos teikimas tikslams;
- paslaugos teikėjas privalo imtis tinkamų atsargumo priemonių duomenims apsaugoti;
- Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centrui nutraukus bendradarbiavimą su paslaugų teikėju, visi duomenys privalo būti ištrinti ir juos draudžiama naudoti kitiems tikslams.
Mokiniai, tėvai (tėvų pareigų turėtojai), darbuotojai turite teisę:
- kreiptis į centrą su prašymu suteikti informaciją apie centre tvarkomus jų asmens duomenis, iš kur ir kaip asmens duomenys yra surinkti bei kaip centras juos tvarko;
- kreiptis į centrą su prašymu ištaisyti jų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą, tuo atveju, kai susipažinę su asmens duomenimis nustato, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- kreiptis į centrą su prašymu sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą, tuo atveju, kai susipažinę su savo asmens duomenimis nustato, kad asmens duomenys yra tvarkomi neteisėtai arba nesąžiningai, tvarkomi pertekliniai asmens duomenys ar egzistuoja kiti teisės aktuose nustatyti pagrindai;
- nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais, arba dėl teisėto intereso, kurio siekia centras arba trečiasis asmuo, kuriam teikiami asmens duomenys;
- prašyti ištrinti (teisė „būti pamirštam“) asmens duomenis.
Atsakingi asmenys
Duomenų apsaugos specialistas
Duomenų apsaugos specialisto pareigos:
- informuoti ir konsultuoti duomenų valdytojus ir duomenų tvarkytojus bei darbuotojus;
- prižiūrėti, kad būtų laikomasi Europos reglamento ir nacionalinių teisės aktų nuostatų dėl asmens duomenų apsaugos;
- tam tikrais atvejais teikti organizacijai patarimus dėl poveikio duomenų apsaugai vertinimo ir tikrinti, kaip jis atliekamas;
- bendradarbiauti su priežiūros institucija ir būti kontaktiniu asmeniu;
- kitos funkcijos, numatytos BDAR.
Tai asmuo, kuriam galima užduoti su asmens duomenų apsauga susijusius klausimus arba pateikti skundus.
Dėl savo teisių įgyvendinimo ar nusiskundimų galite kreiptis į centrą elektroniniu paštu [email protected] ar atvykę adresu: Didlaukio g. 84, Vilnius, 101 kab.
Kad Jūsų duomenys būtų saugūs ir neteisėtai neatskleisti, turėkite su savimi savo asmens dokumentą ar rašydami prašymą pasirašykite jį saugiu elektroniniu parašu.
Jei dėl šioje Politikoje pateiktos informacijos Jums iškiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis į centrą bet kuriuo Jums patogiu būdu:
- raštu – el. paštu [email protected] ;
- raštu – adresu: Didlaukio g. 84, 08303 Vilnius;
- atvykus į Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centrą, 101 kab.
Asmuo turi teisę:
- gauti informaciją apie savo asmens duomenų tvarkymą;
- susipažinti su savo asmens duomenimis, kurie yra saugomi;
- prašyti ištaisyti neteisingus, netikslius ar neišsamius asmens duomenis;
- prašyti ištrinti (teisė „būti pamirštam“) asmens duomenis;
- nesutikti, kad būtų tvarkomi bet kokie su konkrečiu atveju susiję asmens duomenys;
- prašyti apriboti savo asmens duomenų tvarkymą;
- gauti savo asmens duomenis skaitmeniniu formatu ir persiųsti juos kitam duomenų valdytojui („duomenų perkeliamumas„).
Asmens duomenų tvarkymo taisyklės >>
Darbo užmokestis
Informacija apie VšĮ Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro atlyginimus pateikiama vadovaujantis Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų įstatymu ir Vyriausybės nutarimu, patvirtintu Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašu.
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2020 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2021 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2022 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2023 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2024 m. >>>
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras ieško
KOMUNIKACIJOS SKYRIAUS VADOVO (-ĖS)
Siūlome:
- 1 etato darbo krūvį;
- galimybę kelti savo profesinę kvalifikaciją;
- galimybę dalyvauti Europos Sąjungos projektuose;
- draugišką darbo atmosferą ir palaikančius kolegas;
- puikiai išvystytą infrastruktūrą ir patogų susisiekimą su kitais Vilniaus mikrorajonais;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Reikalavimai darbuotojui:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintiną humanitarinių arba socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
- būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro veiklą, bendraisiais reikalavimais valstybės ir savivaldybių institucijų interneto svetainėms;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo principus;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas);
- būti susipažinus su interneto svetainių, intranetui skirtų platformų, socialinių tinklų turinio valdymo ir administravimo sistemomis.
Darbo pobūdis:
- pagal kompetenciją tvarkyti Centro interneto svetainės atskiras dalis, naujinti svetainę, teikti siūlymus dėl Centro svetainės, socialinių tinklų ir kt. informacijos viešinimui skirtų platformų tobulinimo, užtikrinti atitiktį nustatytiems reikalavimams;
- pagal kompetenciją redaguoti informaciją, skelbiamą interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose bei kt. Centro platformose, skirtose įstaigos veiklai viešinti, ir redaguoti informaciją, teikiamą žiniasklaidai;
- operatyviai skelbti Centro pranešimus spaudai, naujienas ir kt. aktualią informaciją;
- rengti oficialias kalbas, sveikinimus ir kitus proginius tekstus;
- rengti straipsnius, pranešimus spaudai ir kitokio pobūdžio tekstus Centro įvaizdžiui gerinti;
- rengti informacinius leidinius, garso ir vaizdo medžiagą, organizuoti konferencijas, seminarus, pasitarimus, diskusijas, posėdžius, pristatymus ir kt. renginius bei susitikimus Centro veiklos klausimais; dalyvauti susitikimuose su socialiniais partneriais, verslo atstovais, rėmėjais;
- teikti visuomenės informavimo priemonių atstovams informaciją apie Centro veiklą;
- vykdyti Centro vidinę komunikaciją – informuoti darbuotojus apie Centro veiklą ir kt. organizacinius klausimus;
- koordinuoti Komunikacijos skyriaus veiklą;
- vykdyti kt. teisės aktų nustatytas funkcijas.
Pateikiami dokumentai:
- prašymas su sutikimu dėl asmens duomenų naudojimo; (atsisiųsti)
- gyvenimo aprašymas (CV);
Atlyginimas: 2460 Eur (bruto)
Dokumentus prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected] iki 2025-01-31.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Kontaktinė informacija:
Tel. +370 611 11575
Adresas: Didlaukio g. 84, LT-08303 Vilnius
BUHALTERIO (-ĖS)
Siūlome:
- 1 etato darbo krūvį;
- galimybę kelti savo profesinę kvalifikaciją;
- galimybę dalyvauti Europos Sąjungos projektuose;
- draugišką darbo atmosferą ir palaikančius kolegas;
- puikiai išvystytą infrastruktūrą ir patogų susisiekimą su kitais Vilniaus mikrorajonais;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Reikalavimai darbuotojui:
- išsilavinimas buhalterinės apskaitos, finansų srityje (privalumas);
- ne mažesnė nei 2 metų darbo užmokesčio skaičiavimo patirtis;
- mokėti dirbti su FABIS apskaitos programa;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, ypatingai – Excel);
- darbo patirtis švietimo įstaigoje (privalumas);
- atsakingumas, darbštumas, energingumas, draugiškumas;
- motyvacija ir gebėjimas dirbti ir bendradarbiauti komandoje.
Darbo pobūdis:
- darbo laiko apskaitos žiniaraščių tikrinimas ir darbuotojų konsultavimas jų pildymo klausimais;
- pagalba darbuotojams, pildantiems pedagogų tarifikacijos suvestinę;
- 160 darbuotojų DU apskaita;
- suminė darbo laiko apskaita;
- DU poreikio planavimas, prognozė ir analizė;
- pranešimų Sodrai rengimas ir teikimas;
- GPM deklaracijos ir statistinės ataskaitos;
- VBAMS iždo pavedimai;
- atsargų ir nebalansinio turto apskaita, pagalba atliekant metinę inventorizaciją;
- debitorių / kreditorių apskaita;
- VSAKIS derinimai su kitais viešojo sektoriaus subjektais;
- kiti pavesti darbai.
Pateikiami dokumentai:
- prašymas su sutikimu dėl asmens duomenų naudojimo; (atsisiųsti)
- gyvenimo aprašymas (CV);
Atlyginimas: 2320 Eur (bruto)
Dokumentus prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected] iki 2025-01-20.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Kontaktinė informacija:
Tel. +370 611 11575
Adresas: Didlaukio g. 84, LT-08303 Vilnius
GIMNAZIJOS SKYRIAUS VEDĖJO (-OS)
Siūlome:
- 1 etato darbo krūvį;
- draugišką darbo atmosferą;
- atlyginimą nuo 2460 €/mėn. (neatskaičius mokesčių).
Darbo pobūdis:
Gimnazijos skyriaus veiklų planavimas, organizavimas, vadovavimas skyriaus darbui.
Reikalavimai darbuotojui:
- aukštasis universitetinis pedagoginis išsilavinimas (bakalauro arba magistro laipsnis);
- pedagoginė kvalifikacija – ne mažesnė nei vyresniojo mokytojo (mokytojo metodininko kvalifikacija – privalumas);
- vadovavimo patirtis (ne mažiau kaip 2 metai);
- darbo patirtis švietimo įstaigoje (ne mažiau kaip 2 metai);
- būti susipažinusiam su atnaujinta vidurinio ugdymo programa;
- gebėti dirbti su duomenų perdavimo sistema NEC (privalumas);
- puikiai mokėti lietuvių kalbą;
- gebėjimas dirbti komandoje ir bendradarbiauti su pedagogų kolektyvu;
- gebėjimas planuoti, organizuoti ir koordinuoti veiklas;
- iniciatyvumas, kūrybiškumas, draugiškumas, tikslų siekimas ir įgyvendinimas.
Pateikiami dokumentai:
- prašymas su sutikimu dėl asmens duomenų naudojimo; (atsisiųsti)
- gyvenimo aprašymas (CV);
- išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopija.
Dokumentus prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected] iki 2025-01-10.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Kontaktinė informacija:
Tel. +370 675 10 644, Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Sigita Kutienė
Adresas: Didlaukio g. 84, LT-08303 Vilnius
Finansinių ataskaitų rinkiniai
2024 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2022 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2021 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2020 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
20219 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2019 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis į vyr. buhalterę Agilą Orieškaitę
el. paštu [email protected]
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
2024 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys
pirma dalis>>
antra dalis>>
2019 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis į vyr. buhalterę Agilą Orieškaitę
el. paštu [email protected]
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo ataskaitos
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2024 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2023 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2022 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2021 metų ataskaita >>>
2023 metų IV ketvirtis
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro 2023 metų IV ketvirtį planuojamų vykdyti prekių ir darbų viešųjų pirkimų plano papildymas >>>
2023 metai
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro 2023 metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų plano papildymas >>>
Centro kokybės politika
VIZIJA
Modernus aptarnavimo paslaugų technologinių kompetencijų suteikimo bei vertinimo centras.
MISIJA
Būti lyderiu Vilniaus regione ruošiant aukštos kvalifikacijos paslaugų sferos specialistus, suteikti jiems kokybišką įvairių lygių profesinį bei vidurinį išsilavinimą.
Puoselėti mokinių kūrybinius gebėjimus.
Ugdyti atsakingą, sąmoningą, pilietišką, iniciatyvią, verslią asmenybę.
MOTO
Žmogui, kuris žino, kur eiti, pasaulis duoda kelią.
PAGRINDINIAI KOKYBĖS POLITIKOS PRINCIPAI
- Dirbti vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais dokumentais ir Europos Sąjungos direktyvomis bei kitais norminiais aktais, susijusiais su įvairaus lygio profesiniu mokymu, paslaugų teikimu, aplinkosauga.
- Nuolat tobulinti veikiančią kokybės vadybos sistemą ir užtikrinti jos efektyvumą.
- Užtikrinti kokybišką įvairių lygių teorinį ir praktinį profesinį mokymą naudojant pažangias priemones ir technologijas.
- Užtikrinti naujų skaitmeninių priemonių diegimą, skatinti bendruomenės narius tobulinti skaitmenines kompetencijas ir įgūdžius.
- Plėtoti profesinio orientavimo sistemos veiksmingumą ir funkcionalumą.
- Propaguoti nacionalinį ir tarptautinį bendradarbiavimą.
- Sudaryti sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją.
- Pripažinti darbuotojų / mokinių nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti geresnių rezultatų.
- Puoselėti centro kultūrą, komandinį darbą.
- Užtikrinti darbuotojams / mokiniams saugią darbo ir mokymosi aplinką, kurti palankų psichosocialinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę, atitinkančią darbuotojų ir mokinių poreikius bei lūkesčius, užtikrinti ekstremalių situacijų valdymą, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.
- Plėtoti darbuotojų atsakomybę už savo ir komandos darbo rezultatus.