Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro įstatai >>
2024 m. vadovo ataskaita >>
Informacija ruošiama.
Svarbiausi centro išorinio vertinimo rezultatai
2025 m. gegužės 8-9 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius atliko Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro kokybės vadybos sistemos sertifikavimo auditą. Centro kokybės vadybos sistema rekomenduota sertifikuoti, trijų metų ciklui, išduodant tai patvirtinančius sertifikatus (reg. ataskaita 28V-20).
2023 m. gegužės 10 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius atliko Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro kokybės vadybos sistemos 1-ąjį priežiūros auditą. Centro kokybės vadybos sistemos sertifikatas lieka galioti (ataskaita Nr. 28-20).
UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centre (toliau – Centras) atliko kokybės vadybos sistemos pakartotinio sertifikavimo auditą. Centro kokybės vadybos sistemos auditas vyko 2022 m. balandžio 26 ir 27 dienomis. Centro kokybės vadybos sistema rekomenduota sertifikuoti pakartotinai, išduodant tai patvirtinančius sertifikatus (audito ataskaitos Nr. 28V-18).
2021 m. gegužės 11 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius atliko Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro kokybės vadybos sistemos 2-ąjį priežiūros auditą. Centro kokybės vadybos sistemos sertifikatas lieka galioti (ataskaitos Nr. 27V-20).
2020 m. gegužės 20 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius atliko Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro kokybės vadybos sistemos 1-ąjį priežiūros auditą. Centro kokybės vadybos sistemos sertifikatas lieka galioti (ataskaitos Nr. 27V-17).
UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centre (toliau – Centras) atliko kokybės vadybos sistemos pakartotinio sertifikavimo auditą. Centro kokybės vadybos sistemos auditas vyko 2019 m. gegužės 2 ir 3 dienomis.
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro kokybės vadybos sistema pagal ISO 9001:2015 reikalavimus gali būti rekomenduota sertifikuoti pakartotinai, išduodant tai patvirtinančius sertifikatus (ataskaitos Nr. 19V-6).
UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centre (toliau – Centras) atliko kokybės vadybos sistemos 2 priežiūros auditą ir perėjimo prie ISO 9001:2015 standarto versijos įvertinimo auditą.
Centro kokybės vadybos sistemos auditas vyko 2018 m. gegužės 21 ir 22 dienomis. Gali būti rekomenduojama Centro kokybės vadybos sistemą sertifikuoti, išsaugant trijų metų sertifikavimo galiojimo ciklą, išduodant tai patvirtinančius sertifikatus (audito ataskaitos Nr.19V-6).
2017 m. gegužės 23 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius atliko Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro kokybės vadybos sistemos 1-ąjį priežiūros auditą.
Centro kokybės vadybos sistemos sertifikatas lieka galioti (ataskaitos Nr. 19V-5).
UAB „Bureau Veritas Lit“ auditorius Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centre atliko kokybės vadybos sistemos pakartotinio sertifikavimo auditą.
Centro kokybės vadybos sistemos auditas vyko 2016 m. gegužės 3 ir 4 dienomis. Gali būti rekomenduojama Centro kokybės vadybos sistemą sertifikuoti trejų metų ciklui (audito ataskaitos Nr.19V-5).
UAB „Bureau Veritas Lit“ auditoriai atliko Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro kokybės vadybos sistemos pirminį auditą.
Centro kokybės vadybos sistemos auditas vyko dviem etapais: I etapas – 2013 m. balandžio 24 d.; II etapas – 2013 m. gegužės 7 d.
2015 m. gegužės mėn. 20 d. UAB „Bureau Veritas Lit“ auditoriai atliko Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro kokybės vadybos sistemos 2-ąjį priežiūros auditą.
Centro kokybės vadybos sistemos sertifikatas lieka galioti (ataskaitos Nr. 19V-6).
Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centre atliktas tarptautinis tarpusavio kokybės užtikrinimo vertinimas
Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centre (toliau – Centras) 2017 m. sausio 18 d. ir 2017 m. sausio 19 d. atliktas tarptautinis tarpusavio kokybės užtikrinimo vertinimas. Jame dalyvavo tarptautiniai ekspertai: Erik Kaemingk (Nyderlandai), Tomas Sprlak (Slovakija), LŠPS atstovai, Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro specialistės (Almina Pačešiūnienė ir Rūta Karvelytė), Romualdas Pusvaškis. Tarpusavio vertinimui pasirinktos dvi kokybės sritys: Mokymų organizavimo ir vykdymo bei personalo valdymo procesai (kompetencijų ir žinių nustatymas/identifikavimas ir specialistų profesinės kompetencijos).
Su Europinio tarpusavio vertinimo ataskaitos santrauka galima susipažinti čia>>
PRANEŠĖJŲ APSAUGA
Informacijos vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu teikimo ir tvarkymo Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centre (toliau vadinama – Centras) tvarkos aprašas nustato informacijos apie Centre galimai rengiamus, padarytus ar daromus pažeidimus teikimo, informacijos apie pažeidimus priėmimo Centre veikiančiu vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu (toliau vadinama – vidinis kanalas), jos vertinimo, sprendimų priėmimo ir asmenų, pateikusių informaciją apie pažeidimus, konfidencialumo užtikrinimo tvarką. (PDF)
Centro galimybė apie pažeidimą pranešti vidiniu kanalu yra užtikrinama bet kuriam asmeniui, kurį su Centru sieja ar siejo darbo ar sutartiniai santykiai (konsultavimo, rangos, subrangos, stažuotės, praktikos, savanoriškos veiklos ir pan.) arba įdarbinimo ar kiti ikisutartiniai santykiai.
Asmuo, teikiantis informaciją apie pažeidimą Centrui, ją gali pateikti vienu iš šių būdų:
1) tiesiogiai Kompetentingam subjektui: pateikti informaciją apie pažeidimą galite tiesiogiai atvykus į Centrą, adresu: Didlaukio g. 84, Vilnius, arba galite atsiųsti adresu: Didlaukio g. 84, LT-08303 Vilnius, ant voko nurodant žymą „Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro Kompetentingam subjektui asmeniškai“;
2) elektroninio pašto adresu: [email protected].
Asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą, bus taikomas konfidencialumas.
Asmens, pateikusio informaciją apie pažeidimą, konfidencialumas užtikrinimas viešojo administravimo ir tarnybinio nusižengimo ar darbo pareigų pažeidimo tyrimo procedūrų metu tiek, kiek tai yra objektyviai įmanoma.
Reikalavimas užtikrinti konfidencialumą netaikomas, kai:
1) to raštu prašo asmuo, pateikiantis arba pateikęs informaciją apie pažeidimą;
2) asmuo pateikia žinomai melagingą informaciją.
Rekomenduojame pranešimą apie pažeidimą teikti užpildant šią pranešimo apie pažeidimą formą ( DOCX, PDF )
Informuojame, kad Jums pateikus pranešimą apie galimą pažeidimą Centre Jūsų asmens duomenis Centras tvarkys informacijos apie galimą pažeidimą Centro administravimo ir vertinimo tikslu. Daugiau informacijos apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą (teisinius pagrindus, saugojimo terminus, duomenų subjekto teises ir kt.) skaitykite šiame Privatumo pranešime .
Pranešėjų apsaugą reglamentuojantys teisės aktai ir kita aktuali informacija:
KORUPCIJOS PREVENCIJA
Teisės aktai:
- Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymas
- Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymas
- Lietuvos Respublikos lobistinės veiklos įstatymas
- Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro korupcijos prevencijos tvarkos aprašas
SUBJEKTAI ATSAKINGI UŽ KORUPCIJOS PREVENCIJĄ
Už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą Centre paskirtas atsakingas subjektas – Korupcijos prevencijos ir kontrolės darbo grupė:
Kokybės atitikties specialistė Anželika Gaspariūnienė, el. p. [email protected]
Švietimo pagalbos skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitytė, el. p. [email protected]
Personalo ir administravimo skyriaus vadovė Dovilė Plankienė, el. p. [email protected]
Ūkio skyriaus vadovas Ilarion Kalinič, el. p. [email protected]
Viešųjų pirkimų specialistas Vytautas Petrulis, el. p. [email protected], tel. Nr. +370 698 24 274.
DOVANŲ POLITIKA
Dovanų perdavimas, vertinimas, registravimas
KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANAI/PROGRAMOS
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro 2024–2026 metų korupcijos prevencijos programa
KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBĖ
Viešųjų pirkimų veiklos srityje
Centro turto inventorizacijos srityje
Asmenų įdarbinimo srityje
Centro darbuotojų darbo organizavimo ir valdymo srityje
Mokinių apgyvendinimo Centro bendrabutyje srityje
ANTIKORUPCINIS ŠVIETIMAS
Antikorupcinio švietimo programa
Antikorupcinio sąmoningumo didinimas
2021 m. gruodžio 9 d. Centro darbuotojai (vadovai, mokytojai / profesijos mokytojai / specialistai) dalyvavo nuotoliniame seminare „Korupcijos prevencija ir antikorupcinė aplinka įstaigoje“. Seminarą vedė dr. Eglė Kavoliūnaitė-Ragauskienė.
2025 m. kovo 20 d. Centro darbuotojai (Korupcijos prevencijos ir kontrolės darbo grupės nariai) dalyvavo nuotoliniame „Skaidrumo akademijos“ programos mokytojams seminare „Sąžiningumo pamokos: kaip ugdome gebėjimą priimti teisingus sprendimus?“.
2025 m. gegužės 7 d. Centro darbuotojai (Korupcijos prevencijos ir kontrolės darbo grupė) dalyvavo nuotoliniame „Skaidrumo akademijos“ programos mokytojams seminare „Sąžiningumo pamokos: skaidrumo kelionė prasideda nuo pradinių klasių“
Kiti mokymai (savišvieta)
Specialiųjų tyrimų tarnybos e. mokymo platforma – https://emokymai.stt.lt/
TOLERANCIJOS KORUPCIJAI LYGIO NUSTATYMAS
Elgesio patarėjas
KITA AKTUALI INFORMACIJA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2025 m. sausio 27 d. įsakymas Nr. V-85 „Dėl Švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. balandžio 30 d. įsakymo Nr. V-485 „Dėl Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro tarybos sudėties patvirtinimo“ pakeitimo“ >>>
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024-04-30 įsakymas Nr. V-485 „Dėl Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro tarybos sudėties patvirtinimo“ >>>
Centro tarybos (kolegialaus valdymo organo) protokolai:
-
-
- 2025-06-04 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-2 išrašas >>>
- 2025-02-24 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-1 išrašas >>>
- 2024-10-30 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-5 išrašas >>>
- 2024-06-27 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-4 išrašas >>>
- 2024-05-29 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-3 išrašas >>>
- 2024-05-29 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-3 1 priedas >>>
- 2024-05-29 CT posėdžio protokolo Nr. 25V-3 4 priedas: VPVPMC tarybos (KVO) darbo reglamentas >>>
-
Darbo užmokestis
Informacija apie VšĮ Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro atlyginimus pateikiama vadovaujantis Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų įstatymu ir Vyriausybės nutarimu, patvirtintu Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašu.
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2020 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2021 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2022 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2023 m. >>>
DARBUOTOJŲ VIDUTINIS MĖNESINIS NUSTATYTAS DARBO UŽMOKESTIS 2024 m. >>>
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras ieško
KONKURSAS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO (-OS) PLĖTRAI PAREIGOMS UŽIMTI
Konkursas direktoriaus pavaduotojo (-os) plėtrai pareigoms užimti
Konkurso sąlygos:
- Konkurso paskelbimo data: 2025-05-29.
- Dokumentų pateikimo terminas: iki 2025-06-11 (imtinai).
- Atrankos komisijos posėdžio data: 2025-06-17.
Darbo sąlygos:
- Darbuotojas dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigų darbo laiko norma: 40 valandų per savaitę.
- Darbo užmokestis: pareiginės algos koeficientas: 1,6 (2856 Eur (bruto)); pareigybės lygis A2.
- Darbo vieta: VšĮ Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centras (adresas: Didlaukio g. 84, Vilnius).
- Priėmimo į pareigas data: 2025-06-30.
Darbo pobūdis. Plėtros skyriaus veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo santykių, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus nustatantys teisės aktai, Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro (toliau – VPVPMC) įstatai, VPVPMC vidaus darbo tvarkos taisyklės, direktoriaus pavaduotojo plėtrai pareigybės aprašymas. Direktoriaus pavaduotojas plėtrai tiesiogiai pavaldus VPVPMC direktoriui. Direktoriaus pavaduotojo plėtrai pareigybės paskirtis – užtikrinti strateginę įstaigos plėtrą, inovacijų diegimą, projektinių veiklų koordinavimą, ryšių su socialiniais partneriais plėtojimą bei nacionalinių ir tarptautinių bendradarbiavimo iniciatyvų vystymą.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams:
- Direktoriaus pavaduotoju plėtrai skiriamas asmuo, turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir magistro laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus ekonomikos / vadybos ir verslo administravimo studijų krypties programas.
- Turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamojo darbo patirtį ir patirties strateginio planavimo srityje.
- Turėti veiklos planavimo ir valdymo gebėjimų.
- Gebėti organizuoti valdymo, komunikacijos ir informacijos procesus, susijusius su Centro strateginės plėtros vystymu.
- Išmanyti strateginio organizacijų valdymo metodus, kvalifikacijos tobulinimo programų rengimą, projektų rengimą, ISO 9001:2015 standarto reikalavimus.
- Turėti puikius kompiuterinio raštingumo įgūdžius (pagal skaitmeninės kompetencijos programą „DigComp“ – išplėstiniai įgūdžiai ir (arba) prilygintas įgytas kompetencijas).
- Mokėti dirbti raštinės (MS Office ar alternatyviu) taikomųjų programų paketu, su įvairiais duomenų registrais, apskaitos bei dokumentų valdymo sistemomis.
- Mokėti užsienio kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu.
- Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, Centro įstatais, vidaus tvarkos taisyklėmis ir kitomis tvarkomis, reglamentuojančiomis Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro veiklą.
- Būti susipažinęs su teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis bei bendraisiais dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais ir gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimo principus.
- Gebėti rinkti, sisteminti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir jų analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas ir gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus.
Pretendentas privalo pateikti:
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją.
- Darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopiją.
- Užpildytą pretendento anketą (pridedama).
- Gyvenimo aprašymą (CV).
- Sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (pridedama).
Atrankos būdas: žodžiu (pokalbis).
Asmenys, pageidaujantys dalyvauti konkurse per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo (įskaitant paskelbimo dieną) Valstybės tarnybos departamento internetinėje svetainėje (per VATIS Prašymų teikimo modulį) arba el. paštu [email protected] turi pateikti prašymą dalyvauti konkurse ir kitus pretendentui privalomus pateikti konkurso dokumentus.
ADMINISTRATORIUS (-Ė)
Siūlome:
- 1 etato darbo krūvį;
- galimybę kelti savo profesinę kvalifikaciją;
- galimybę dalyvauti Europos Sąjungos projektuose;
- draugišką darbo atmosferą ir palaikančius kolegas;
- kasdien pietauti Centro valgykloje šviežiai pagamintą maistą su 50 % nuolaida;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Reikalavimai darbuotojui:
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas);
- darbo patirtis švietimo įstaigoje (privalumas);
- atsakingumas, darbštumas, energingumas, draugiškumas;
- gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu, gerai mokėti lietuvių kalbą;
- mokėti vieną iš trijų Europos Sąjungos kalbų (anglų, vokiečių, prancūzų);
- motyvacija ir gebėjimas bendradarbiauti.
Darbo pobūdis:
- valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją / dokumentus;
- perduoti ilgai saugomą centro dokumentaciją archyvarui;
- padėti organizuoti Centro renginius, susirinkimus ir kitus su veikla susijusius įvykius;
- priimti, valdyti ir administruoti Centro korespondenciją, perduoti ją direktoriui, remiantis priimtu sprendimu perduoti į struktūrinius padalinius ar konkretiems vykdytojams vykdymui, atsakymų rengimui;
- dalyvauti vadovų tarybos posėdžiuose, pasitarimuose ir juos protokoluoti;
- atlikti kitus vadovo pavestus darbus.
Pateikiami dokumentai:
- prašymas su sutikimu dėl asmens duomenų naudojimo; (atsisiųsti)
- gyvenimo aprašymas (CV);
Atlyginimas: 1870 – 2050 Eur (bruto)
Dokumentus prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected] iki 2025-06-02.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Kontaktinė informacija:
Tel. +370 611 11575
Adresas: Didlaukio g. 84, LT-08303, Vilnius
Finansinių ataskaitų rinkiniai
2025 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2024 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2022 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2021 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2020 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
20219 m. veiklos ataskaita kartu su auditoriaus išvada >>
2019 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis į vyr. buhalterę Agilą Orieškaitę
el. paštu [email protected]
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
2025 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2024 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2023 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2022 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2021 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2020 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys
pirma dalis>>
antra dalis>>
2019 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų II ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2019 metų I ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų IV ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
2018 metų III ketvirčio ataskaitų rinkinys >>
Dėl išsamesnės informacijos kreiptis į vyr. buhalterę Agilą Orieškaitę
el. paštu [email protected]
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo ataskaitos
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2024 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2023 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2022 metų ataskaita >>>
Valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo 2021 metų ataskaita >>>
2023 metų IV ketvirtis
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro 2023 metų IV ketvirtį planuojamų vykdyti prekių ir darbų viešųjų pirkimų plano papildymas >>>
2023 metai
Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro 2023 metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų plano papildymas >>>
Centro kokybės politika
VIZIJA
Modernus aptarnavimo paslaugų technologinių kompetencijų suteikimo bei vertinimo centras.
MISIJA
Būti lyderiu Vilniaus regione ruošiant aukštos kvalifikacijos paslaugų sferos specialistus, suteikti jiems kokybišką įvairių lygių profesinį bei vidurinį išsilavinimą.
Puoselėti mokinių kūrybinius gebėjimus.
Ugdyti atsakingą, sąmoningą, pilietišką, iniciatyvią, verslią asmenybę.
MOTO
Žmogui, kuris žino, kur eiti, pasaulis duoda kelią.
PAGRINDINIAI KOKYBĖS POLITIKOS PRINCIPAI
- Dirbti vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais dokumentais ir Europos Sąjungos direktyvomis bei kitais norminiais aktais, susijusiais su įvairaus lygio profesiniu mokymu, paslaugų teikimu, aplinkosauga.
- Nuolat tobulinti veikiančią kokybės vadybos sistemą ir užtikrinti jos efektyvumą.
- Užtikrinti kokybišką įvairių lygių teorinį ir praktinį profesinį mokymą naudojant pažangias priemones ir technologijas.
- Užtikrinti naujų skaitmeninių priemonių diegimą, skatinti bendruomenės narius tobulinti skaitmenines kompetencijas ir įgūdžius.
- Plėtoti profesinio orientavimo sistemos veiksmingumą ir funkcionalumą.
- Propaguoti nacionalinį ir tarptautinį bendradarbiavimą.
- Sudaryti sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją.
- Pripažinti darbuotojų / mokinių nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti geresnių rezultatų.
- Puoselėti centro kultūrą, komandinį darbą.
- Užtikrinti darbuotojams / mokiniams saugią darbo ir mokymosi aplinką, kurti palankų psichosocialinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę, atitinkančią darbuotojų ir mokinių poreikius bei lūkesčius, užtikrinti ekstremalių situacijų valdymą, laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.
- Plėtoti darbuotojų atsakomybę už savo ir komandos darbo rezultatus.