Vizualinės reklamos gamintojai dalyvavo 24 valandų hakatone „(NE)PAKUOTA“
2021 m. rugsėjo 30 d. - spalio 1 d. vizualinės reklamos gamintojai (R-13 ir TR-4 gr.) dalyvavo inciatyvoje, 24 valandų hakatone „(NE)PAKUOTA“.
Atliktas tyrimas JAV parodė, kad kasmet yra išsiunčiama apie 165 milijardai pakuočių, o naudojamas kartonas apytiksliai prilygsta daugiau nei 1 milijardui medžių. Ar įsivaizduojate, kokį kiekį šiukšlių per metus sudaro būtent siuntinių pakuotės?
Būtent todėl šiais metais buvo kviečiama prisijungti prie iššūkio, kurio tema: kaip sukurti e-komerciją be šiukšlių? Šį 24 valandų hakatoną „(NE)PAKUOTA“ inicijavo „Versli Lietuva“ ir „Changer Makers ON“.
Hakatone buvo kviečiami dalyvauti kūrybinių sektorių atstovai, tvarumo entuziastai, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonės, tyrėjai, kūrėjai, IT specialistai ir visi, kurie domisi inovatyviais siuntimo pakuočių taršos sprendimais.
Renginio programa buvo įtempta – prasidėjo rugsėjo 30 d. 10 val. pristatant, kaip naujai suformuoti įpročiai gali padėti kuriant ateities pakuotę, diskutuojant su mentoriais ir kviestiniais svečiais apie tai, tęsiant darbą, konsultuojant mentoriams iki vakaro, buvo ieškoma pakavimo sprendimų, įgyvendinimo galimybių išlaikant tvarumo idėjos įgyvendinimą: sujungti tvarumą ir industrinį dizainą (nuo 13 val. vyko darbas ir konsultacijos su mentoriais, o 18 val. – darbas komandose).
Kitą dieną (spalio 1 d. 10 val.) vyko komandų realių sprendimų pristatymai, vėliau (11 val.) vyko komisijos uždaras posėdis, laimėtojų rinkimas. O jau 12 val. buvo paskelbtas laimėjęs sprendimas, kuris pristatytas tiesioginės transliacijos metu.
Emocijų prisotintą ir turiningą renginį vainikavo surengtos „Dūzgės“.
Renginio dėka jaunuoliai pažvelgė į pakuotę kitu žvilgsniu, praturtino turimas žinias mentorių įžvalgomis ir patarimais, turėjo galimybę suformuoti verslo idėją, numatyti procesus.
Parengė profesijos mokytoja ekspertė Daiva Motiejūnaitė