Modulio „Reklaminė veikla ir pristatymų rengimas“ pristatymas
Besimokydami „Reklaminės veiklos ir pristatymų rengimo“ R-9 grupės mokiniai gilinosi į reklamos kūrimo ir pateikimo subtilybes, domėjosi reklaminės kampanijos kūrimo etapais ir juos analizavo. Apibendrindami įgytas žinias bei demonstruodami praktinius įgūdžius mokiniai sukūrė renginio „Atvirų durų dienos“ reklaminę kampaniją, kurią pristatė 2017 m. lapkričio 15 dieną.
Pristatydami savo veiklas mokiniai pasakojo, kokias priemones naudojo rezultatams pasiekti, paaiškino kodėl jas rinkosi ir kaip sukurta reklaminė kampanija gali didinti Centro žinomumą, jo veiklų viešinimą bei lankytojų pritraukimą.
Darbų vertinimo komisija pasidžiaugė mokinių atliktais darbais, – jų jaunatvišku požiūriu, kūrybiškais sprendimais.
Dalis R-9 gr. mokinių sukurtų darbų:
Renginys bei analogiško renginio pasiūla socialiniame tinkle Facebook, kviečiantis dalyvauti atvirų durų dienų veiklose.
Animuotas skydelis-įrašas, skirtas komunikavimui su tiksline auditorija socialiniame tinkle Facebook.
Reklaminis plakatas, informacinis plakatas, bei skelbimas skirtas virtualiai erdvei bei spaudai.
Atvirų durų dienų renginį viešinanti svetainė, tinklapis.
Parengė profesijos mokytoja metodininkė Daiva Motiejūnaitė.