Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Modulio „Reklaminė veikla ir pristatymų rengimas“ pristatymas

Besimokydami „Reklaminės veiklos ir pristatymų rengimo“ R-9 grupės mokiniai gilinosi į reklamos kūrimo ir pateikimo subtilybes, domėjosi reklaminės kampanijos kūrimo etapais ir juos analizavo. Apibendrindami įgytas žinias bei demonstruodami praktinius įgūdžius mokiniai sukūrė renginio „Atvirų durų dienos“ reklaminę kampaniją, kurią pristatė 2017 m. lapkričio 15 dieną.

Pristatydami savo veiklas mokiniai pasakojo, kokias priemones naudojo rezultatams pasiekti, paaiškino kodėl jas rinkosi ir kaip sukurta reklaminė kampanija gali didinti Centro žinomumą, jo veiklų viešinimą bei lankytojų pritraukimą.

Darbų vertinimo komisija pasidžiaugė mokinių atliktais darbais, – jų jaunatvišku požiūriu, kūrybiškais sprendimais.

 

 

Dalis R-9 gr. mokinių sukurtų darbų:

Renginys bei analogiško renginio pasiūla socialiniame tinkle Facebook, kviečiantis dalyvauti atvirų durų dienų veiklose.

Animuotas skydelis-įrašas, skirtas komunikavimui su tiksline auditorija socialiniame tinkle Facebook.

Reklaminis plakatas, informacinis plakatas, bei skelbimas skirtas virtualiai erdvei bei spaudai. 

Atvirų durų dienų renginį viešinanti svetainė, tinklapis.

 

 

Parengė profesijos mokytoja metodininkė Daiva Motiejūnaitė.

  atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema      

Išsaugoti
Sausainiukų nustatymai
Naudojame slapukus siekdami užtikrinti, kad mūsų svetainėje gautumėte geriausią patirtį. Jei atsisakysite slapukų naudojimo, ši svetainė gali neveikti taip, kaip tikėtasi.
Sutinku
Nesutinku
Plačiau
Statistikos slapukai
Google Analytics
Sutinku
Nesutinku
Funkciniai slapukai
Cloudflare
Sutinku
Nesutinku
Adform
Sutinku
Nesutinku