Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Mieli centro mokiniai,

šiuo ypatingu laikotarpiu mokysitės neįprastai − nuo kovo 30 dienos mokymo procesas vyks nuotoliniu būdu. Per dvi savaites, kai Jūs atostogavote, mokytojai nuoširdžiai tam ruošėsi. Žinoma, nesklandumų ar neaiškumų gali kilti, tačiau turėdami kantrybės ir supratingumo, pagarbos vienas kitam visus nesusipratimus tiktai įveiksime. Mokymo procesas ir toliau vyks pagal numatytus ugdymo planus, Jūsų dalyvavimas jame bus stebimas ir fiksuojamas, pasiekimai vertinami. Labai prašau stebėti informaciją šiame centro interneto svetainės skyriuje „Nuotolinis mokymas“, el. dienyne TAMO, nuolat bendrauti su grupių vadovais ir mokytojais. 

Tikiu, kad visi greitai galėsime pasimatyti mūsų centre.

Centro direktorė Rita Pečiukaitytė


Gerbiami centro mokiniai ir jų tėveliai,

 visais istoriniais periodais visuomenėms tekdavo įveikti negandas. Jūsų seneliai, tėvai taip pat turėjo iššūkių, kuriuos sėkmingai įveikė. Dabar nemenkas išbandymas teko ir Jūsų kartai. Gyvenimas pastaruoju metu labai sulėtėjo, bet nesustojo. Šį karantino laikotarpį labai kviečiu sąmoningai išnaudoti galimybę mokytis nuotoliniu būdu ir sėkmingai užbaigti šiuos mokslo metus. Centro administracija ir visi mokytojai labai atsakingai pasiruošė naujai mokymo formai, nors mūsų centre ja buvo galima naudotis ir anksčiau. 

Labai raginu mokinius, turinčius neigiamų vertinimų, pasinaudoti galimybe ir išsitaisyti skolas. Jei turite neišspręstų klausimų, kreipkitės el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba telefonu 8 675 10 644.

Atkreipkite dėmesį, kad centro interneto svetainėje yra paskelbti VISŲ mokytojų, profesijos mokytojų el. pašto adresai.

 Su pagarba 

direktorės pavaduotoja ugdymui Sigita Kutienė


 Centro psichologės Rasos rekomendacijos

Kaip mokytis ir dirbti karantino metu?

Koronaviruso akivaizdoje susiduriame su daugybe iššūkių, kurių net nemanėme turėsiantys. 
Nežinomybė mus verčia jaustis nesaugiais, todėl dėl patiriamo streso galime reaguoti perdėtai – kaupti perteklines atsargas, nuolat skaityti informaciją, susijusią su virusu. Per dažnas naujienų tikrinimas sukelia įtampą, todėl rekomenduojama jas skaityti ne daugiau kaip du kartus per dieną, o kitu metu – rasti laiko raminančiai veiklai. Būtina atsirinkti patikimus informacijos šaltinius, kurie neturi perdėto emocinio krūvio. Tai padės jums apsisaugoti nuo nereikalingo gąsdinimosi.  

Nerimą sumažinti galite lėtai, stabiliai kvėpuodami, užsiimdami kita atpalaiduojančia veikla, tokia kaip joga, mankšta, klausydamiesi muzikos. Nors esama situacija gali kelti daug iššūkių, pabandykite į ją žvelgti pozityviai – vertinkite tai kaip galimybę mokytis, ugdyti naujus įgūdžius.
Patariama nepamiršti ir savo įprasto dienos ritmo: ryte keltis įprastu laiku, pietauti, daryti pertraukėles ir darbus baigti tada, kai jis įprastai baigtųsi.
Dirbant ar mokantis iš namų rekomenduojama nepalikti dienos savieigai: būtina labai aiškiai susiplanuoti darbotvarkę, nusimatyti savo produktyviausią dienos laiką ir jo metu padaryti kuo daugiau užduočių. Nepamirškite įtraukti ne tik užduotis, kurias jums reikia atlikti, bet ir reguliarias pertraukas.
Nors dabar tiek dirbame, mokomės, tiek laisvą laiką leidžiame namuose, nepamirškime pakeisti aplinkos ir veiklos: jei leidžiama, išeikime į lauką, sportuokime namuose, užsiimkime hobiais.

Rekomeduojama paskaityti literatūra:
Geros nuotaikos vadovas. Nauja emocijų terapija, David D. Burns / Žmogaus studijų centras 2019 /

Džiaugsmo knyga. Kaip atrasti ilgalaikę laimę pasaulyje, kuris nuolat keičiasi, Dalai Lama / Baltos lankos 2017 /

Žmogus, kuris norėjo būti laimingas. Laurent Gounelle / Alma littera 2013 / 

Užsidarius namuose ir neturint su kuo pasidalinti savo mintimis, daugeliui kyla įtampa.

Psichologinė pagalba karantino metu yra teikiama nuotoliniu būdu. 

Rašykite el.pastu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Psichologė Rasa Pališkien


 

Beveik mėnuo namuose: kaip atsipalaiduoti ir neužmiršti pasirūpinti savimi

Kambariai namuose sutvarkyti, maistas pagamintas, darbai nudirbti – o kas toliau? Ilgą laiką būnant toje pačioje aplinkoje ima stigti veiklų, darosi sunkiau išbūti su savimi, galima pradėti jausti nerimą. Todėl svarbu nepamiršti skirti kokybiško laiko sau ir nenutolti nuo natūralios rutinos. Tai padaryti gali padėti knygos, išmaniosios technologijos, o, prireikus, ir psichologo konsultacija.

Skaityti daugiau...

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema